کد خبر: 1217839
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
بررسی‌های مأموران نشان داد ساعتی قبل زن جوانی همراه خواهرش دختر دو ساله‌اش را به نام آهو به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما تیم پزشکی پس از معاینه اعلام می‌کند چند ساعتی از مرگ دختر خردسال گذشته است. 
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: با محرز شدن تقصیر مادر جوان در مرگ دختربچه دو ساله‌اش، شوهرش از همسر و خواهرزنش شکایت کرد. 
صبح روز جمعه ۲۴ آذر امسال قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک دختر دو ساله‌ای با خبر شد و دستور تحقیقات درباره این حادثه را صادر کرد. 
بررسی‌های مأموران نشان داد ساعتی قبل زن جوانی همراه خواهرش دختر دو ساله‌اش را به نام آهو به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما تیم پزشکی پس از معاینه اعلام می‌کند چند ساعتی از مرگ دختر خردسال گذشته است. 
در حالی که مادر آهو ادعا می‌کرد شب حادثه دختر خردسالش هنگام بازی با پسر خواهرش زمین خورده و سرش آسیب دیده‌است. بازپرس پرونده دستور داد جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تا اینکه اواخر بهمن ماه امسال پزشکی قانونی اعلام کرد دختر خردسال بر اثر مسمومیت با متادون به کام مرگ رفته‌است. 
با مشخص شدن علت اصلی مرگ، بازپرس جنایی مادر و خاله آهو را به خاطر فریب مأموران بازداشت کرد و برای بر ملا شدن راز مرگ دختر خردسال آن‌ها در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد. 
مادر آهو در بازجویی‌ها مدعی شد شوهر خواهرش به نام فرزاد شربت متادون مصرف می‌کرده و روز حادثه وقتی میهمان آن‌ها می‌شود، دخترش شربت متادون شوهر خواهرش را از زیر بخاری بر می‌دارد و سر می‌کشد و او و خواهرش هم از ترس اینکه بازداشت نشوند، به دروغ اعلام می‌کنند آهو هنگام بازی با پسر پنج ساله خواهرش زمین خورده و سرش آسیب دیده‌است. 


 شکایت به اتهام قتل 
با اعتراف دو خواهر، مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه دریافتند فرزاد مدتی است قرص متادون مصرف می‌کند و اصلاً شربت متادون در خانه‌اش نگهداری نمی‌کرده‌است. 
بنابراین مأموران احتمال دادند قرص متادون به آهو خورانده شده‌است و دوباره از دو متهم تحقیق کردند. این بار مادر آهو با اعتراف به خوراندن قرص متادون به دخترش گفت: «من و دخترم میهمان خواهرم بودیم و آن روز دخترم بی‌تابی و گریه می‌کرد. از آنجایی که شوهر خواهرم قرص متادون مصرف می‌کرد من و خواهرم تصمیم گرفتیم به او قرص متادون بخورانیم تا او آرام شود. من یک عدد قرص متادون را در لیوان آبی حل کردم و به دخترم خوراندم. آهو دقایقی بعد آرام شد و خوابید، اما صبح فهمیدم او فوت کرده‌است. من قصد قتل دخترم را نداشتم و می‌خواستم فقط او را آرام کنم.» خاله آهو هم در بازجویی‌ها اظهارات خواهرش را تأیید کرد. 
با اعتراف متهمان، پدر آهو به دادسرای امور جنایی رفت و از همسر و خواهر زنش به اتهام قتل دختر خردسالش شکایت کرد. بدین ترتیب مادر آهو به اتهام مشارکت در قتل دخترش و خاله آهو به اتهام معاونت در قتل دختر دو ساله بازداشت شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار